Followers

About Me

My photo
Gemas, Negeri Sembilan, Malaysia
(^_^) jgn terlalu cepat utk menilai seseorng..kenali ht budi dan jgn hanya memandang luaran cantik x semestinya indah...hodoh x semestinya buruk.... x kesah apa org nk ckp pasal aku..janji aku x ganggu hdup org lain..bkn aku rugi pa2 pun..lantak lh org nk ckp pa...ada ku kesah??? janji aku hdup bahagia..Happy go lucky.... Aku nk kwn dgn semua org x kira lh spe ko...kwn biar ramai..musuh x penah ku cr... kalau org x kenal aku..kata aku sombong..2 lh kenal dulu br tau... aku ni jenis gila2 ckit...happy always... sometime aku bleh jd serious gak..depent r... yang penting aku ni jenis yg frendly lh... ~٩(̾-̮̮̃̾-̃̾)۶ ....♥ ♫♥ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ ﺎ ♥♫ ..............(¯`v´¯) ............... ·.¸.·´ .............. ,·´ ..............( ...........☻/ .........../

Monday 31 October 2011

Kisah Aq Dengan Polis


polis...wahhhh...
berangan jew nak jadi polis...hahahaha
tapi ini la kisah aq dgn polis smlm....kalo korg nak taw la yew...:P

time 2 aq tgah syok2 layan fb n suasana aman jew....
bak kate omputeh world peace.....hihihi.....
tp 2 lah kan ad jew yg nak kaco hidup aq yg tgah masyuk
bring out fb....


pape pon aq memang terkejut la smlm coz deorg main pakai serbu msuk sini....

ch0oyy....terkajut beruk aq dbuatnye...huh!
first time kene tahan polis la kate kan...
da la dgn wallet aq tertingal kt umh...mampos!!!


nsib la aq pandai cover line,
kalo x kompom aq da lingkup dlm lokap....huh!
tp yg lawak 2...semua kene cangkung...
da gope org nk berak...hahahaha...:P


yg malangnye mamat sorg 2 la...
2 le spe soh cekik D****H...
memang haram bejadah la hidup ko...
huh! ap pon xbley....



lepas jew kene cekup mamat 2, masing2 kene tulis nama
tp nasib nama aq x payah nk tulis...mybe 2 hanya untk
org yg dlm perhatian....huuuuu selamat

pape pon...smpai sini jela ye iz bole cerita kt korg k...
wsalam....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...