Followers

About Me

My photo
Gemas, Negeri Sembilan, Malaysia
(^_^) jgn terlalu cepat utk menilai seseorng..kenali ht budi dan jgn hanya memandang luaran cantik x semestinya indah...hodoh x semestinya buruk.... x kesah apa org nk ckp pasal aku..janji aku x ganggu hdup org lain..bkn aku rugi pa2 pun..lantak lh org nk ckp pa...ada ku kesah??? janji aku hdup bahagia..Happy go lucky.... Aku nk kwn dgn semua org x kira lh spe ko...kwn biar ramai..musuh x penah ku cr... kalau org x kenal aku..kata aku sombong..2 lh kenal dulu br tau... aku ni jenis gila2 ckit...happy always... sometime aku bleh jd serious gak..depent r... yang penting aku ni jenis yg frendly lh... ~٩(̾-̮̮̃̾-̃̾)۶ ....♥ ♫♥ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ ﺎ ♥♫ ..............(¯`v´¯) ............... ·.¸.·´ .............. ,·´ ..............( ...........☻/ .........../

Tuesday 1 November 2011

Apakah persamaan antara diorang berdua

Mojacko rasa rambut dia... Korang fikir-fikirkan lah ye.
btw... nice smile dia.. hahaha. Tapi yang muda ni je la, kalo sebelah ni Mojacko rasa tidak..hehe :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...